יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

סדנאות בישול - למי זה מתאים?


Image result for Cooking Course
סדנאות בישול, לא מה שחשבתם

סדנאות הבישול הן מקור להנאה, למידה, שיתוף בין חברי הצוות והן מתאימות לערבי חברה וגיבוש, למשפחות ולאנשים שרצונם ללמוד להכין אוכל טוב. לאחר הסבר קצר מהשפים המשתתפים מקבלים את המתכונים ומכינים את המאכלים בעצמם תוך כדי קבלת עזרה והכוונה ממנהלי הסדנה בסיום הסדנה נהנים המשתתפים מהמאכלים שהכינו .

ישנה אפשרות לערוך את הסדנה כמעין "קרב סכינים" בו מתחרות הקבוצות בינן לבין עצמן בהכנת האוכל.
סדנאות בישול מתאימות לאנשים שרוצים להעצים את כישורי הבישול שלהם וגם לכאלה המעוניינים ללמוד להכין דברים מאוד ספציפיים. כמו כן, הסדנאות מתאימות לערבי גיבוש, ימי הולדת כדי ליצור חוויה קצת אחרת ולהנות ממטעמים איכותיים שאתם בעצמכם הכנתם.

בשונה מחוג בישול, הסדנה היא לרוב חד פעמית ומשלבת בתוכה בעיקר התנסות בהכנת מאכל וקינוח תוך הקניית טיפים כלליים לבישול ולא חוג שנמשך מספר מפגשים בו לומדים המשתתפים את עקרונות הבישול וכיצד להתמקצע בתחום.הסדנאות מומלצות בעיקר לאלו שאינם מעוניינים להפוך תחביב למקצוע אלא רק מעוניינים להעשיר את הידע ולהנות מחוויה מגבשת וטעימה במיוחד.

Image result for Cooking Course
הסדנאות מתאימות לכולם

סדנת בישול היא בחירה מעולה במיוחד לימי גיבוש לעובדים, מעבר לעשייה ולידע הנרחב שכולם מפיקים מסדנה כזו, בסופה של "סדנה" גם אוכלים, משמע, יש למה לחכות, ועל אחת כמה וכמה כשאוכלים טוב. העובדים ירעיפו אנרגיות חיוביות גם לאלה שהם פחות אוהדים. הריחות והציפייה ינעימו את האווירה ויעשו רק טוב.

אין ספק שמדובר ברעיון מקורי. פעם, ולעיתים גם היום, נהוג לקחת את העובדים למסעדה "ולגמור עניין". סדנת בישול לגיבוש העובדים מקנה ערך מוסף, משאירה זיכרון לטווח ארוך, החוויה מעצימה כשעובד ומעביד משתפים פעולה ולא יושבים רק זה לצד זה. שיתוף הפעולה הוא אחר ולא במסגרת העבודה, הוא בגובה העיניים ולשם הנאה. סדנת בישול יכולה לשזור עומק ביחסים שעד כה לא נוצרו במסגרת העבודה והיא פלטפורמה מצוינת להכרות עמוקה בין העובדים.